JA! - Reisverslag uit Meppel, Nederland van Martin Maaike - WaarBenJij.nu JA! - Reisverslag uit Meppel, Nederland van Martin Maaike - WaarBenJij.nu

JA!

Door: Maaike

Blijf op de hoogte en volg Martin

11 Augustus 2016 | Nederland, Meppel

Het is even geleden. Hier even een update.

Schreef ik de vorige keer nog dat we niet wisten hoe we nu verder gingen met de situatie. Ik kan nu schrijven dat we precies weten hoe we het gaan doen. :)
We gaan in Beijing wonen! Martin zal daar niet fulltime zijn en gaan reizen voor het werkt.
Ik heb ook een baan gevonden, ik ga lesgeven op een kleuterschool. In de ochtend geef ik een eigen klas les, alles in het Engels. In de middag zal ik klassen Engelse lessen geven die de rest van de dag een Chinese leraar hebben. Een hele gave uitdaging!
Om te zorgen dat Nathan niks te kort komt hebben we een aupair gezocht, en gevonden. Silvia komt begin september naar China.
Nathan en ik zullen binnen twee weken weer naar China gaan. Martin komt dan ook naar Beijing en dan gaan we op huizenjacht.

We hebben er heel erg veel zin in en we zijn blij dat we deze oplossing gevonden hebben.

  • 11 Augustus 2016 - 17:20

    Hilleen:

    Wauw wat fijn dit te lezen dat jullie zo'n mooie oplossing hebben hevonden.
    Maaike gefeliciteerd met je baan! Super mooie uitdaging.

    Heel veel suc6 alle 3 met alles.
    Ik blijf jullie verhalen volgen, erg leuk

    Liefs uit Meppel
    Hilleen

  • 12 Augustus 2016 - 15:43

    Sara:

    Dat is fijn voor jullie! Komt het allemaal toch nog goed!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Meppel

China

Als gezin zullen wij voor (waarschijnlijk) 3 jaar in China wonen.

Recente Reisverslagen:

06 Oktober 2016

Bloggen

11 Augustus 2016

JA!

29 Mei 2016

En nu?

30 April 2016

Eerste week in Longxian

19 April 2016

Op naar Longxian.
Martin

Actief sinds 30 Jan. 2016
Verslag gelezen: 898
Totaal aantal bezoekers 9317

Voorgaande reizen:

18 Februari 2016 - 01 Maart 2019

China

Landen bezocht: