Op naar Longxian. - Reisverslag uit Peking, China van Martin Maaike - WaarBenJij.nu Op naar Longxian. - Reisverslag uit Peking, China van Martin Maaike - WaarBenJij.nu

Op naar Longxian.

Door: Maaike

Blijf op de hoogte en volg Martin

19 April 2016 | China, Peking

Nadat we een aantal dagen in Beijing geweest zijn, vliegen we morgen naar Xi'an.

Martin is vrijdag, maandag en vandaag naar het kantoor geweest om te werken. (Het hoofdkantoor zit hier in Beijing) zaterdag en zondag zijn we samen op pad geweest. Zaterdag heeft Martin mij de buurt rondom het hotel laten zien, inclusief een prachtig park tegenover het hotel. Zondag zijn we naar Sanlitun geweest. Dit is een gebied in Beijing met allemaal kroegjes en winkels. "The place to be." Dat was een erg leuke dag!
Op de dagen dat Martin op kantoor werkt, vermaken Nathan en ik ons in en om het hotel en met de lunch gaan we richting kantoor en treffen we Martin daar om vervolgens ergens te gaan lunchen.

In de loop van de ochtend vertrekt ons vliegtuig morgen en als we in Xi'an aangekomen zijn, rijden we door naar Longxian. Daar is het appartement waar we de komende tijd zullen wonen.

• 19 April 2016 - 18:24

Sara:

Hoi !

Wat leuk om zo mee te kunnen lezen met jullie avontuur!
    Veel plezier!

Groetjes Sara
    (van La Fontaine ;-) )

• 20 April 2016 - 18:39

Henk:

lang in het vliegtuig gezeten?

• 21 April 2016 - 00:59

Martin En Maaike:

De vlucht duurde twee uur. :)

• 24 April 2016 - 10:08

Sabine Ter Meer:

Wat leuk om zo op de hoogte te blijven van jullie avontuur, lees de verhalen aan Mathijs voor, hij vind dat leuk om te horen.

Groetjes Sabine en Mathijs

• 24 April 2016 - 21:09

Gea Pekel:

Leuk zo'n verslagje, blijven we toch een beetje op de hoogte. Vandaag hebben we nog wat oudere liedjes geluisterd, waarbij Tarja ons de bijpassende dans liet zien :-) o.a. Timber, wakawaka.... ze kende de dansjes nog helemaal :-D