De Reis - Reisverslag uit Peking, China van Martin Maaike - WaarBenJij.nu De Reis - Reisverslag uit Peking, China van Martin Maaike - WaarBenJij.nu

De Reis

Door: Maaike

Blijf op de hoogte en volg Martin

16 April 2016 | China, Peking

Donderdag 14 april was de dag eindelijk daar dat we me z'n drieën naar China gingen. Zelf zag ik best op tegen de reis. Wel prettig dat ik die nu niet alleen met Nathan hoefde te maken. Het voordeel van het vliegen met een baby is dat je overal de "fast lane" hebt en je weinig hoeft te wachten.

Ook met het instappen waren we als eerst aan de beurt. We konden rustig naar onze plekken gaan en ons installeren. Wel zat er nog iemand bij ons in het rijtje op de derde stoel. Gelukkig waren er stoelen over in het vliegtuig en werd deze meneer naar een andere plek gebracht zodat wij de drie stoelen voor ons hadden. Heel goed geregeld dus! Nathan heeft zich super goed gedragen in het vliegtuig. Alleen in slaap komen vond hij lastig. Gelukkig hadden we de drager in de handbagage en eenmaal in de drager, sliep hij snel. Zelf was het toch niet zo lekker slapen in een vliegtuigstoel met een kind op schoot. Fijn dat ik de komende dagen rustig kan bijkomen.

Martin is direct al naar kantoor, dus rustig bijkomen is er voor hem niet bij. Hoe lang we in Beijing verblijven is nog niet duidelijk. Maar ik hoop alvast wat mooie dingen te gaan zien van deze stad.

Groetjes Maaike

• 16 April 2016 - 21:14

Gerard Peters :

Hallo Maaiveld, Martin en Nathan,

Goed om te lezen dat de reis goed is verlopen. Hoop dat het (tijdelijk) afscheid niet al te zwaar was.
    Kom nu maar lekker bij van de reis. Geniet van de nieuwe omgeving.
    Laat gauw weer iets van jullie horen.

Heel veel succes daar in het verre China.
    Tot horens
    Gerard en Ellie Peters

• 16 April 2016 - 21:15

Gerard:

Ik schreef Maaiveld maar ik bedoel natuurlijk Maaike!!!!!
    Moet nog wennen aan de nieuwe telefoon